" Ақмола облысы білім  басқармасының Егіндікөл  ауданы бойынша білім  бөлімі  Қоржинкөл  ауылының  жалпы  орта білім беретін  мектебі"   коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Коржинколь отдела образования по Егиндыкольскому району управления образования Акмолинской области"

  

      

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп психологының ұсыныстары

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҰСЫНЫСТАР: "ЖАСӨСПІРІМ ЖӘНЕ ОҚУ-НЕ БОЛАДЫ ЖӘНЕ ҚАЛАЙ БОЛУ КЕРЕК?"»
 
1. Қажеті жоқ қозғаудың артық рет және тітіркенген жасөспірімдер приказным реңіне, сөйлесуге тырысыңыз тең. Олар бізді төменнен жоғары қарап отырған жоқ, олар бізді қазір сыни қабылдайды және бізбен бірге бір деңгейде тұрғысы келеді.
2. Жасөспірімдерге көбірек қозғалуға мүмкіндік беріңіз-олар қозғалыста күніне 2 сағаттан кем емес уақыт өткізу керек. Қазір оларға дене шынықтыру және спортпен айналысу қажет. Дәл қазір икемділік, ептілік, жақсы үйлестіру, қимыл-қозғалыс икемділігі. Жасөспірімдер жылдары қалай өтетініне байланысты, біздің балаларымыздың жарқын бола түседі немесе қозғалыстағы қырағылық оларда өмір бойы қалады.  Жасөспірімдерге олардың денесі қазір ыңғайсыз екенін түсініңіз, олардың мүлтіксіз орналаспаңыз, олар бұрылғанда ұрыспаңыз және барлық уақытта диванға апарыңыз. 
3. Жасөспірімнің ағзасына физиологиялық жүктеме кіші оқушыға қарағанда жоғары! Ол әлдеқайда аз ұйықтайды, өзін ересек деп санайды. Жасөспірім кем дегенде 9 сағат ұйықтау керек!
4. Күн сайын серуендеу керек. Денеге оттегі қажет! Және сабақты желдетілген бөлмеде үйрету керек.
5. Сіздің сүйікті жасөспіріміңізге көбірек көңіл бөліңіз, қарым-қатынаста тек "сен ән айтасың ба? Ал мектепте қандай белгілер бар?". Жасөспірімдер тек біз оларға қажет емес деген көрініс жасайды. Шын мәнінде, біздің назарымыз, біздің достығымыз, мейірімді және әдепті айтылған пікіріміз оларға өте маңызды. Өз ортаңызда олар бізді айтады!
6. Біз олардың жауапкершілікпен және жақсы оқығанын қалаймыз. Бірақ олардың мектептегі жүктемесі мынада, олар қойған барлық нәрселерді үйрену мүмкін емес. Мектеп жүктемесі баланы сабаққа іріктеп қарауға мәжбүр етеді: қандай да бір істеу, қандай да бір жіберіп алу, қандай да бір тістеп көру...  Ал бізге өз балаларын ақылды ғана емес, сау және бақытты етіп өсіру керек.
7. Жасөспірімді уақытыңызды жоспарлауға, оны дұрыс пайдалануға үйретіңіз.
8. Бала тым жалқау болғанда, оның ортасында тұрақты бақылаушы бар: біреу барлық жауапкершілікті ұстап, өсіп келе жатқан адам оған жауап бермейді. Жасөспірімнің өзіне біртіндеп жауапкершілік беру пайдалы.
9. Тағы да маңызды фактор: әр баланың жеке қабілетін (генотипін) және оның жалпы оқу бағдарламасына бейімделу қабілетін ескеру қажет.
10. Соңғы, ең маңыздысы: бала өзіне және әлемге қызығушылықсыз өмір сүре алмайды. Оның тұлғасына деген бұл қызығушылық-ата-аналар мен оны қоршаған адамдардың шынайы махаббаты мен зейінін көрсету. Егер бұл қызығушылық болмаса, ол үйден кетеді,туған-туысқандары, достары мен оқытушылары жақтасады. Оқуға деген қызығушылық төмендейді. Бала жақын қарым-қатынасты, махаббатты іздейді.
Жаңартылған күні: 03.11.2019 19:09
Құрылған күні: 04.11.2019 01:14

Текст