2023 жылғы 22 ақпанда Қоржынкөл ауылының ЖББМ педагог-психолог жоспарына сәйкес 3-сыныпта темперамент түрін анықтау үшін Г. Ю. Эйзенк әдістемесі бойынша сауалнама жүргізілді. Мақсаты-оқушылардың темперамент түрін анықтау. Флегматикалық,сангвинистік және холеристік темпераменттің түрі неғұрлым айқын болса,оқу іс-әрекетінде соғұрлым сәтті болады, олардың үлгерімі соғұрлым жоғары болады. Керісінше, мелонхолиялық темпераменттің түрі неғұрлым айқын болса, балалар оқу іс-әрекетінде соғұрлым аз жетістікке жетеді. Осылайша, жүргізілген зерттеу негізінде бастауыш сынып оқушысының темпераментінің түрі оның мектептегі жұмысына әсер етеді деген қорытынды жасауға болады. Осыған байланысты бастауыш сынып мұғалімдері балалардың жеке ерекшеліктерін,атап айтқанда,мектептегі үлгерімді арттыру контекстінде олардың оқу қызметін тиісті түрде ұйымдастыру үшін темперамент түрін ескеруі керек.Сондай-ақ, сынып ұжымын біріктіру үшін әртүрлі жаттығулар өткізілді. Оқушылар белсенді қатысты.